صفحه اصلی > دسته‌بندی نشده : جزئیات برگزاری «مجازی» سیزدهمین همایش آموزش پزشکی

جزئیات برگزاری «مجازی» سیزدهمین همایش آموزش پزشکی

دبیر سیزدهمین همایش آموزش پزشکی از برگزاری این همایش در تاریخ ۲۰ تا ۲۳ تیر ماه سال جاری به صورت “مجازی” خبر داد و گفت: متقاضیان تا ۱۷ تیر فرصت دارند در این همایش ثبت نام کنند.

به گزارش پایگاه خبری نظام پرستاری تهران، دکتر «عظیم میرزا زاده»، ضمن بیان این مطلب، به تشریح جزئیات برگزاری بیست ویکمین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی پرداخت و اظهار کرد: این همایش نشان دهنده سابقه قابل تامل و تاثیر مثبت دستاوردهای این همایش در حوزه ی آموزش پزشکی است که به طور معمول هر سال این همایش در اردیبهشت ماه و مقارن با روز معلم و هفته آموزش برگزار می شود؛ اما امسال طبق برنامه ریزی‌های انجام شده و با توجه به تقارن هفته آموزش با ماه مبارک رمضان، قرار بود همایش در روزهای آخر فروردین ماه برگزار شود که به دلیل شیوع ویروس کرونا در کشور، تعویق برگزاری این همایش در دستور کار قرار گرفت و برگزاری آن به روزهای ۲۰ تا ۲۳ تیرماه سال جاری موکول شد.

وی در ادامه تصریح کرد: به دلیل ادامه روند شیوع کرونا مقرر شد بیست ویکمین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی همزمان با سیزدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری و دومین جشنواره دانشجویی ایده های نوآورانه ی آموزشی به صورت کاملا مجازی برگزار شود و برگزاری این سه رویداد به صورت مجازی، بزرگترین وجه تمایز این همایش با دوره های قبل است که با شعار ” همایشی مطلقا مجازی در هنگامه همه گیری کرونا” تحقق یافته است.

دکتر میرزازاده خاطرنشان کرد: با توجه به ورود کشور به سده جدید در سال آتی، آرمان همایش با عنوان “افق های تحول ونوآوری در آموزش علوم پزشکی در سده  پیش رو” تعیین شد و حدود ۱۰۰ رویداد یک و نیم ساعته در جریان این همایش در قالب کارگاه های پیش از همایش، سخنرانی های کلیدی و جلسات متعدد به صورت مجازی و همزمان برگزار می شود.

دبیر بیست و یکمین همایش آموزش پزشکی یادآور شد: هماهنگی با زیرساخت های IT و برگزار کنندگان و همچنین آماده سازی برنامه های لازم ویژه ی مدرسین و شرکت کنندگان انجام شده و امیدواریم بیست و یکمین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی با کیفیتی شایسته و در شان آموزش علوم پزشکی کشور برگزار شود.
وی گفت: در همایش امسال ۱۰ نفر از متخصصین و افراد با تجربه خارجی حوزه ی آموزش علوم پزشکی و تعدادی شرکت کننده خارجی به صورت مجازی شرکت خواهند داشت و در همین راستا در طول همایش، برنامه هایی به زبان انگلیسی ارائه می شود.

به گفته وی، از دیگر تفاوت های قابل توجه این همایش با دوره های قبل، دریافت هزینه ی ثبت نام جهت شرکت در این همایش است که همه ی شرکت کنندگان، فارغ از ارسال یا عدم ارسال مقاله موظف به پرداخت آن هستند.

دکتر میرزازاده خاطرنشان کرد: مبلغ دریافتی از شرکت کنندگان در این همایش به منظور تامین بودجه نیست بلکه با هدف اطلاع از آمادگی و حضور قطعی شرکت کنندگان در این همایش و موافقت ایشان در راستای کاهش استفاده از بودجه ی عمومی کشور است؛ لذا نسبت به گستردگی برنامه های متنوع این همایش و در مقایسه با سایر همایش ها، مبلغ ثبت نام زیاد نیست.

وی گفت: با توجه به شرایط موجود، هزینه های ثبت نام پیش هنگام  با هزینه های کلی همایش، یکسان سازی شد و افزایش قیمتی که معمولا در ۲ ماه آخر قبل از برگزاری همایش ها رخ می دهد، اتفاق نیفتاد.
دبیر بیست ویکمین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی تاکید کرد: آخرین مهلت ثبت نام در این همایش مجازی، ساعت ۲۴ روز ۱۷ تیرماه سال جاری است و پس از آن سایت مسدود می شود و به علاقمندان شرکت در همایش توصیه کرد فرایند ثبت نام را به روزها و ساعات پایانی موکول نکنند تا با مشکل ترافیک در سایت، مواجه نشوند.

دکتر میرزازاده گفت: پس از ثبت نام، به هرکاربر رمز عبور و کلمه کاربری اعلام می شود که کاملا اختصاصی  است و ورود به همه ی اتاق های مجازی و شرکت در رویدادهای متفاوت فقط با آنها امکانپذیر است.
وی تصریح کرد با توجه به اینکه اطلاعات سایت همایش به آدرس ICHPE.org همواره به روزرسانی می شود لذا کاملترین مرکز اطلاع رسانی همایش است و توصیه می شود شرکت کنندگان جهت دریافت اطلاعات لازم و ثبت نام به سایت مذکور مراجعه کنند.

 دبیر سیزدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری و دومین جشنواره دانشجویی ایده های نوآورانه ی آموزشی در پایان گفت: این همایش نشان دهنده ی جایگاه و موقعیت آموزش پزشکی است که با وجود دغدغه های فعلی وزارت بهداشت، خوشبختانه همچنان مورد توجه وزارت بهداشت و به ویژه حوزه ی معاونت آموزش است و مبین توجه به مقوله ی آموزش و بالاخص آموزش علوم پزشکی است و امیدوارم  با توجه به هماهنگی ها و تمهیدات انجام شده، این همایش که بزرگ ترین رویداد مجازی به لحاظ حجم و تنوع محتوا در کشور است به شکل آبرومند و در خور جایگاه و شان آموزش علوم پزشکی کشور برگزار شود.

انتهای پیام 

admin

پست های مرتبط

حضور اعضای ششمین دوره هیئت مدیره نظام پرستاری تهران بزرگ در آیین بزرگداشت مقام پرستار

در مراسم بزرگداشت مقام پرستار روز چهارشنبه، یکم آذر ماه که به…

۲ آذر ۱۴۰۲

تجمع روز چهارشنبه جامعه پرستاری کشور از مردم و کادر درمان غزه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیات مدیره نظام پرستاری تهران، علی عباسی…

۲۶ مهر ۱۴۰۲

لیست صندوق های ثابت و سیار جهت شرکت در انتخابات نظام پرستاری منتشر شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نظام پرستاری تهران، ششمین دوره انتخابات هیات…

۶ مهر ۱۴۰۲

دیدگاهتان را بنویسید