صفحه اصلی > بیمارستان ها و معاونت مراقبتهای پرستاری : تقدیر وزیر بهداشت از پرستاری که مراسم ازدواجش را به تعویق انداخت

تقدیر وزیر بهداشت از پرستاری که مراسم ازدواجش را به تعویق انداخت

وزیر بهداشت از «نسیم شوستری» پرستاری که مراسم ازدواج خود را به دلیل خدمت رسانی به بیماران کرونا در بیمارستان فیروزآبادی به تعویق انداخت، تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه خبری نظام پرستاری تهران، «مریم حضرتی» معاون پرستاری وزیر بهداشت به نمایندگی از «سعید نمکی» وزیر بهداشت از«نسیم شوستری» پرستار بخش کرونای بیمارستان فیروزآبادی که از ابتدای شیوع ویروس کرونا، شبانه روزی در حال خدمت‌رسانی به بیماران بوده و قرار بود در اسفند ۱۳۹۸  ازدواج کند، اما به خاطر گسترش بیماری کرونا و حضور دائمش در بیمارستان، مراسم ازدواجش را به تعویق انداخت، تقدیر کرده و هدیه وزیر بهداشت را تقدیم وی کرد.

 در متن پیام وزیر بهداشت آمده است: «با خبر شدیم که پس از مدتها صبوری و پروانه‌سان، تن بر آتش بلازدن و مراقبت از بیماران کرونایی، توانستید مراسم عقد و پیمان آسمانی‌تان را برگزار کنید. ضمن تبریک و آرزوی زندگی سرشار از مهر و عشق و تندرستی برای سرکار عالی و همسر گرانقدرتان از فداکاری‌های فراموش ناشدنی این ایام‌تان سپاسگزارم.

 ملت ایران هرگز فراموش نخواهد کرد که زنان و مردان ایثارگری در روزهای سخت و پر بلا چگونه دل بر آتش زدند و جسم و جان و تمناهایشان را به قربانگاه عشق خدمت به نیازمندان بردند.

برای همه شهدای مدافع سلامت در این شب‌های با عظمت قدر آرزوی هم نشینی با امیرمومنان علی(ع) و برای بیماران شفای عاجل و برای خدمتگزاران مدافع سلامت کامیابی و ایام خوش آرزومندم.»

انتهای پیام

admin

پست های مرتبط

کوهساریان: پذیرای انتقادات و پیشنهادات پرستاران هستیم/ تشریح برنامه های هیئت مدیره نظام پرستاری تهران برای ۶ ماه آینده

رئیس هیئت مدیره نظام پرستاری تهران گفت به دنبال ارائه خدمات و تسهیلات بهتری به جامعه پرستاران تهران بوده و پذیرای انتقادات آنان نیز هستیم.

رئیس هیئت مدیره نظام پرستاری تهران: ماهانه ۲۵۰ پرستار درخواست مهاجرت می دهند / مهاجرت بیش از هزار پرستار در چندماه گذشته

رئیس هیئت مدیره نظام پرستاری تهران از درخواست مهاجرت ۲۵۰ پرستار به صورت ماهانه خبر داد و گفت: در طی چندماه گذشته بیش از هزار نفر از پرستاران کشور از کشور مهاجرت کرده اند که این آمار بسیار وحشتناک است .

سخنگوی وزارت بهداشت اعلام کرد؛ آمار مبتلایان کرونا تا روز سه‌شنبه پانزدهم مهر ماه/ افزایش باورنکردنی مبتلایان به کرونا+جزئیات

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: از دیروز تا امروز پانزدهم مهر ماه ۱۳۹۹ بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۴۱۵۱ بیمار جدید مبتلا به کووید-۱۹ در کشور شناسایی شدند.

دیدگاهتان را بنویسید