صفحه اصلی > انجمن های پرستاری و استخدامی : برقراری فوق العاده ویژه برای کارکنان دانشگاه های علوم پزشکی

برقراری فوق العاده ویژه برای کارکنان دانشگاه های علوم پزشکی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان نظام پرستاری تهران؛ معاون توسعه مدیریت،منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت با قدردانی از تلاش و مجاهدت های شبانه روزی مدافعان سلامت و همکاران دانشگاه های علوم پزشکی گفت: با  پیگیری های وزیر بهداشت و تعامل، همراهی و مساعدت سازمان برنامه و بودجه، مجوز برقراری فوق العاده ویژه برای این عزیزان صادر شد.

دکتر سیدکامل تقوی نژاد؛ افزود: از ابتدای سال جاری همه تلاش خود را برای تصویب این موضوع معطوف کردیم که از حمایت همه دست اندرکاران دولت که در این زمینه نظر مثبت و همراهی داشتند سپاسگزاری می کنم.

تقوی نژاد افزود: در کنار این مهم صبر، متانت، تحمل و از خودگذشتگی همکاران گرامیم در دانشگاه های علوم پزشکی بر کسی پوشیده نیست و امیدوارم حاصل این همدلی و همراهی مدافعان سلامت و مدیران ارشد کشور بتواند در جهت مدیریت بیماری کرونا و رفع آلام مردم عزیز ایران، در این شرایط خطیر و حساس کنونی مثمرثمر باشد.

وی در پایان با تاکید بر اینکه به زودی در گفت و گوی زنده اینستاگرامی بخش عمده ای از تلاش های صورت گرفته در زمینه ترمیم حقوق و مزایای مدافعان سلامت و تلاش های صورت گرفته برای رفع کمبود نیروی انسانی، تشریح خواهد شد،گفت: همچنین در فرصت اشاره شده جزئیات و نحوه اجرای بخشنامه و حمایت های لازم دیگر را خواهید دید.

admin

پست های مرتبط

مهلت ثبت‌‎نام انتخابات نظام پرستاری تمدید شد

براساس پیگیری‌های انجام شده از سوی سازمان نظام پرستاری، مهلت ثبت‌نام داوطلبان انتخابات نظام پرستاری تمدید شد.

آغاز ثبت‌نام داوطلبان ششمین انتخابات هیئت مدیره نظام پرستاری

ثبت نام داوطلبان عضویت در ششمین دوره انتخابات هیئت مدیره سازمان نظام پرستاری آغاز شد.

پرچم عزای حسینی(ع) در ارتفاعات پایتخت توسط پرستاران تهرانی به اهتزاز درآمد

پرچم عزای حسینی(ع) در ارتفاعات پایتخت توسط پرستاران تهرانی به اهتزاز درآمد

دیدگاهتان را بنویسید