صفحه اصلی > هیئت مدیره و مصاحبه ها و نظام وظیفه و ویژه ها : ۴ مدال رنگارنگ برای تیم اعزامی نظام پرستاری تهران در جشنواره فرهنگی ورزشی اصفهان

۴ مدال رنگارنگ برای تیم اعزامی نظام پرستاری تهران در جشنواره فرهنگی ورزشی اصفهان

جشنواره فرهنگی ورزشی پرستاران در سطح کشوری، از صبح امروز در اصفهان آغاز شده است که در آن تیم‌های منتخب پرستاران ورزشکار از شهرهای مختلف در این رقابت‌ها حضور دارند.
کاروان پرستاران منتخب نظام پرستاری تهران نیز روز گذشته برای حضور و رقابت در این جشنواره به اصفهان اعزام شد. در این رقابت‌ها تاکنون تیم تهران موفق به کسب ۴ مدال در رشته‌های مختلف ورزشی شده است.
در همین رابطه امین کوهساریان، رئیس هیئت مدیره نظام پرستاری شهر تهران درباره روند مسابقات و نتایج حاصل از این رقابت‌ها اظهار کرد: پس از انجام افتتاحیه، طبق زمان‌بندی که از قبل اعلام شده بود، مسابقات این دوره از جشنواره فرهنگی ورزشی پرستاران از صبح امروز در برخی از رشته‌ها از جمله دو و میدانی، شنا، تپانچه و دارت برگزار شد که طی آن تیم منتخب نظام پرستاری تهران تاکنون حائز ۴ مدال رنگانگ شده است؛ به این ترتیب عبدالرضا امین در رده سنی ۳۰ تا ۴۰ سال موفق به کسب مدال طلا و حیدریان موفق به کسب مدال برنز در رشته دو و میدانی شدند؛ دو مدال نقره نیز در رشته شنا در دو رده سنی با تلاش افشین تدریسی و محسن نیکوکار کسب شد.
طبق اظهارات رئیس هیئت مدیره نظام پرستاری تهران، رقابت در سایر رشته‌ها نیز طبق زمان‌بندی برنامه ریزی شده امروز و فردا برگزار خواهد شد.
کوهساریان در پایان گفت: ما خوشحالیم کاروانی که مزین به نام خانم زهرا بی‌آزار، شهیده مدافع سلامت بوده در آغاز مسابقات توانسته ۴ مدال رنگارنگ را کسب کند و امیدواریم در سایر رشته‌ها نیز شاهد افتخارآفرینی پرستاران ورزشکار اعزامی از سوی نظام پرستاری تهران باشیم. رقابت در رشته‌های تیمی و انفرادی تا عصر فردا ادامه خواهد داشت و به این ترتیب ما شانس کسب مدال‌های بیشتری را داریم؛ توزیع مدال‌ها نیز در پایان رقابت‌ها انجام خواهد شد؛ در صدد آنیم که استقبال از تیم منتخب نیز به نحو مطلوبی انجام شود.

انتهای پیام/

admin

پست های مرتبط

اقامت در هتل سنتی مظفر یزد

هیئت مدیره نظام پرستاری تهران بزرگ با همکاری هتل سنتی مظفر یزد،…

۷ اسفند ۱۴۰۲

اعلام حمایت نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از جامعه بزرگ پرستاری

🔹️به گزارش روابط عمومی هيئت مديره نظام پرستاری تهران بزرگ، تعدادی از…

۶ اسفند ۱۴۰۲

دوره‌ آنژیوگرافی، آنژیوپلاستی، مداخلات پیچیده قلبی و عروق محیطی

🔴 آموزش هیئت مدیره نظام پرستاری تهران بزرگ برگزار می‌کند: 🔸دوره‌ آنژیوگرافی،…

دیدگاهتان را بنویسید